ترامپ

زندگینامه دونالد ترامپ: دونالد جی ترامپ در 14 ژوئن 1946 در شهر نیویورک متولد شد. ترامپ بیشتر به دلیل کارآفرینی به ویژه در بخش املاک شهرت پیدا کرد و توانست به یکی از ثروتمندترین و موفق ترین مردان جوان تبدیل شود.

خانواده ترامپ اصالتا ریشه آلمانی دارد و پدربزرگ و مادربزرگ او در سال 1885 به آمریکا مهاجرت کردند و شهروند آنجا شدند. دونالد ترامپ علاقه و انگیزه‌ای که به بخش املاک دارد را در اصل مدیون پدر خودش است. خانواده ترامپ بیشتر ثروت خود را به وسیله سرمایه گذاری و پیشنهاد اجاره و فروشی که برای طبقه متوسط در دهه پنجاه و شصت آمریکا به جامعه ارائه میدادند به دست آوردند.

دانلود رایگان کتاب ترامپ

دوران مدرسه

دونالد ترامپ اول در مدرسه kew forest school ثبت نام شد اما به دلیل بی نظمی در آن دوران شرایط تحصیلی خوبی نداشت و این شد که والدین او دونالد را در آکادمی نظامی نیویورک ثبتنام کردند و اینجا بود که شخصیت اصلی دونالد ترامپ شکل میگیرد. او جوایز زیادی را در دوران تحصیل خود کسب کرد از جمله جایزه کاپیتان تیم بیسبال.

در سال 1964، او وارد دانشگاه fordham شد و دو سال بعد به دانشگاه پنسیلوانیا انتقالی گرفت و در همانجا در سال 1968 مدرک خود را در رشته اقتصاد دریافت کرد.

تجارت

ترامپ راه پدرش را در دنیای تجارت پیش گرفت و وارد تجارت خانوادگی خود شد. سرمایه گذاری های شرکت ترامپ شامل برجهای ترامپ، مجموعه کازینوهای ترامپ و برنامه های تلویزیونی وی به نام های the apprentice و miss universe بود.

در سال 2017 که ترامپ بخشهای افشای درآمد خود را پر کرد مشخص کرد که بیشتر از نیمی از در آمد ترامپ از زمینهای گلف وی به نامهای trump national doral و mor-a-lago که در فلوریدا است به دست میاید و بقیه درآمد او از سرمایه گذاری های مالی در شرکتهای هواپیماییو کالا و حق امتیاز او در کتابهای او است. در این فرمهای افشازی درآمد ثروت ترامپ بیشتر از 1.5 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

برج ترامپ

دوران ریاست جمهوری

دونالد ترامپ که به عنوان جمهوری خواه در آمریکا شناخته میشود بارها حزب خود را تغییر داده. در سال 1987 ترامپبه عنوان یک جمهوری خواه ثبتنام کرد و دو سال بعد خود را به عنوان مستقل معرفی کرد. در 2001 به عنوان دموکات و در نهایت در سال 2009 دوباره به جمهوریخواه بازگشت و از آن موقع هنوز هم در همان حزب قرار دارد.

در سال 2016 به عنوان منتخب جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری در مقابل هیلاری کلینتون شرکت کرد و بر خلاف پیشبینی اکثریت توانست با کسل اکثریت امتازات الکترال در انتخابات پیروز شود. و به عنوان 45امین رییس جمهور ایالات متحده شناخته شود.

انتخابات ریاست جمهوری 2020

انتخابات ریاست جمهوری 2020 را میتوان گفت یکی از جنجالی ترین انتخابات تاریخ آمریکا است که در این رقابت دونالد ترامپ در مقابل جو بایدن کاندید دموکرات قرار گرفت. نتیجه این انتخابات که در روز 7 نوامبر به سود بایدن تمام شد هنوز هم در هاله‌ای ابهام قرار دارد. ترامپ معتقد است در روند انتخابات تقلب روی داده و برنده اصلی این انتخابات او است. با این حال هنوز نتیجه این انتخابات مشخص نشده.

برای مطلع شدن از آخرین اخبار انتخابات به لینک روبرو مراجعه کنید: US ELECTION 2020

منبع مقاله: https://biografieonline.it/biografia-donald-trump#la-formazione-scolastica

درباره کتاب دو مرد یک پیام

زندگی دونالد ترامپ فراز و نشیبهای زیادی داشت ولی نمیتوان منکر این شد که او یکی از موفقترین افراد حال حاضر نیست. از این رو این کتاب را برای مطالعه شما عزیزان قرار داده‌ایم. رابرت کیوساکی که احتمالا شما هم اسم او را شنیده اید و ترامپ هر دو از سرمایه گذاران و مدیران موفق شناخت شده هستند.

دانلود رایگان کتاب ترامپ

در این کتاب مینویسنند:

 

طبقه ی متوسط جامعه ی ما کم تعداد میشوند و کم تعـداد شـدن طبقـه ی مـذکور بخـودی خود تهدیدی علیـه ثبـات ایـالات متحـده و دموکراسـی در جامعـه ی جهـانی اسـت.

در این کتاب دلمـان میخواهد شما هم ثروتمند شوید تا به جـای آنکـه جزیـی از مـسئله باشـید بتوانیـد خـود قسمتی از راه حل بشوید. همچنین شما عزیزان میتوانید کتاب تمرین موفقیت در بازار کسب و کار را نیز مطالعه کنید.

دونالد جی ترامپ و رابرت کیوساکی هر دو نگرانند. نگرانی آنها از این جهت اسـت کـه بـا وجـود آنکـه ثروتمنـدان برمیـزان ثروتـشان افـزوده مـیشـود ، آمریکاییان در حال فقیرتر شدن هستند. در کتاب به این مثال اشاره شده است که درست مثل یخه ای قطبی کـه در حـال ذوب شـدن هستند.

طبقه ی متوسط جامعه هـم در حـالی نـابودی اسـت و جامعه‌ی آمریکـا در مـسیر تبدیل شدن به جامعه ای دو قطبی است.

چرا میخواهیم شما هم ثروتمند شوید؟ به زودی یا باید در گروه ثروتمندان جـای بگیریـد یا فقرا.دونالد و رابرت دلشان میخواهد شما هم ثروتمند شوید.

برای دانلود رایگان کتاب دو مرد یک پیام اینجا را کلیک کنید.