درباره کتاب

کتاب خودت باش دختر یکی از پر فروشترین کتابهای حال حاضر دنیا در سایت آمازون است و همچنین در نیویورک تایمز هم جزو پرفروشترین ها در سال 2018 بوده است.این کتاب به شما دختران میاموزد که خودتان باشید و با دروغهایی که دیگران به شما میگویند که باعث از بین رفتن اعتماد به نفس در شما میشود توجه نکنید.

در این کتاب شما خودباوری و چگونگی داشتن یک زندگی شاد و موفق را میاموزید. این کتاب الهام بخش خیلی از بانوان بوده و پیشنهاد میکنیم آن را حتما در لیست کتابهایی که باید بخوانید قرار دهید.

در انتهای همین پست میتوانید به صورت رایگان این کتاب را دانلود کنید.

خودت باش دختر

دانلود رایگان کتاب خودت باش دختر

چه کسی باید این کتاب را مطالعه کند؟

ما در مقاله‌ای اخیرا به راهکارهای افزایش خودباوری و اعتماد به نفس فردی پرداختیم و در آنجا ذکر کردیم که خواندن این کتاب به تمام دختران و زنان پیشنهاد میشود چرا که آموزش ها و راهکارهایی که در آن ارائه شده شما را به یک زندگی خوشایند و با اعتماد به نفس هدایت میکند.

قسمتی از متن کتاب:

ده‌ ساله بودم و در اردویی تابستانی به‌ سر می‌بردم. مشغول بازیِ پرچم را بگیر بودیم و حتی برای یک ثانیه هم قادر به کنترل ادرارم نبودم. دوست نداشتم کسی بفهمد شلوارم را خیس کرده‌ام بنابراین یک بطری آب روی خودم خالی کردم. تصور کنید! هیچ‌‌کس حتی کریستین کلارک (عشق دوران مدرسه‌ام) هم متوجه نمی‌شد. حتی آن‌ موقع هم بسیار زیرک و باهوش بودم.

آیا برای بقیه عجیب بود که یک‌دفعه خیسِ آب شده بودم؟

شاید. اما من ترجیح می‌دادم عجیب‌ و غریب به‌ نظر برسم تا اینکه به‌ عنوان کسی شناخته شوم ‌که شلوارش را خیس کرده است.

این یک امر طبیعی‌ست؛ البته نه برای آن‌ موقع؛ چون من سه دفعه با فاصلۀ خیلی کم زایمان کرده‌ام. به‌ دنیا آوردن بچه مثل پرت‌ کردن موشک به هواست. همه‌ چیز را سرِ راهش خراب می‌کند و این بدان معناست که بله، من گاهی‌ اوقات شلوارم را خیس کرده‌ام. اگر شنیدن این موضوع احساسات لطیف شما را خدشه‌دار می‌کند در این‌ صورت تصور می‌کنم شما هرگز با مشکل کنترل ‌ادرار مواجه نشده‌اید. خیلی خوب، خوش ‌به‌ حالتان. اما اگر تجربۀ من از نظرتان با عقل جور در می‌آید پس شما هم این تجربه را داشته‌اید و این بدان معناست که از یادآوری وضعیت نامساعد مشابهی که در آن گیر کرده بودید به خنده افتاده‌اید.

برای دریافت و خواندن تمام کتاب میتوانید بر روی لینکهای زیر کلیک کنید:

دانلود جلد اول

دانلود جلد دوم

دانلود جلد سوم